0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
מס 0.00
סה"כ 0.00
גיליון נחושת של לילה פליז מתכת פליז CU צלחת נייר כסף מתכתית אידיאלית לייצור מלאכה או פרויקטים חשמליים 0.7MMX50MMX1M צלחת פליז

גיליון נחושת של לילה פליז מתכת פליז CU צלחת נייר כסף מתכתית אידיאלית לייצור מלאכה או פרויקטים חשמליים 0.7MMX50MMX1M צלחת פליז

ILS 2.67
במלאי

כמות

100% ואיכות גבוהה. משטח חלק, תכולת חמצן נמוכה. טוהר גבוה, ארגון משובח. קשה, חזק. נהדר לריתוך ולהיבוי. עמיד בשימוש. צפיפות גמישה, מצוינת, מוליכות תרמית, מוליכות טובה ו. ניתן להשתמש במוליך, תרמי וריתוך. לא מטופח, טרכומה, רופפת. שחיקה חשמלית גבוהה של דיוק פני השטח, תהליך הטיפול בחום, לאלקטרודה לא היה כיוון. קל לריתוך, המתאים לייצור כל מיני רכיבי רישום וכוח כיפוף עמוקים. עשוי מחומר פליז, שיש לו תכונות מכניות טובות ויכולת עיבוד טובה, יכול לעמוד בעיבוד לחץ חם וקור לעבודות יד, אמייל, שיקום נחושת, ייצור או פרויקטים חשמליים. חומר עבה פופולרי לשכבה גג ועמידה למים. הביאו כמה צבע ומרקמים חדשים לאחד מפרויקטי המלאכה שלכם. כל כך הרבה פרויקטים ייהנו מהנחושת היפה הזו. מפרט : עובי : 0.028 אינץ '/0.7 מ"מ גודל מוצר (L X W) : 1 מ"מ x 50 מ"מ/39. 4 x 1. 97 אינץ 'חומר : שיטות עיבוד נחושת : מכונת לייזר, גונג מחשב CNC, מכונת חריטה, מאפייני מכונת כרסום : תכונות מוצר : תכונות מכניות טובות, פלסטיות חמה שפירה , חוזק גבוה, פלסטיות טובה, ריתוך טוב, שימושים : מגוון רחב שימושים, כמו חגורות מיכלי מים, צינורות אספקת מים וניקוז, מדליות, מפוח, צינורות סרפנטין, מוצרים קטנים מורכבים, עבודות יד, חלקי חומרה, כלי נגינה וכו '. חבילה כלולה : 1 x גיליונות נחושת : אם יש לך בעיה עם בעיה עם כל בעיה עם בעיה עם בעיה עם כל בעיה עם בעיה עם כל בעיה עם כל בעיה עם כל בעיה עם כל בעיה עם כל בעיה עם בעיה כלשהי עם בעיה כלשהי עם בעיה עם בעיה עם כל בעיה עם בעיה עם, מוצר זה, אנא אל תהסס לפנות אלינו. ואנחנו נפתור את הבעיה שלך בהקדם האפשרי. יישומים : פרויקטים של DIY, תחביבים, מלאכה, קישוט בנייה, תעשייה, חום הולכה וכן הלאה.

מאפיינים מוצהרים

Thickness:
0.028inch/0.7mm
Product size( L x W):
1m x 50mm/39. 4 x 1. 97 inch
Material:
Copper
Processing methods:
Laser machine, CNC computer gong, engraving machine, milling machine
Characteristics:
Product features:
Good mechanical properties, benign hot plasticity, high strength, good plasticity, good weldability,
Uses:
A wide range of uses, such as water tank belts, water supply and drainage pipes, medals, bellows, serpentine pipes, complex small products, handicrafts, hardware parts, musical instruments, etc.
Package Included:
1 x Copper sheet:
Service:
If you have any problem with this product, please feel free to contact us. And we will solve your problem as soon as possible.:
Applications:
DIY projects, hobbies, crafts, building decoration, industrial, conduction heat, and so on

ההצעות הטובות ביותר