0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
מס 0.00
סה"כ 0.00
אירי מזל תלתן לאלומיניום מתכת אלומיניום ברוך הבא כלב עגול מתכת שלט פח

אירי מזל תלתן לאלומיניום מתכת אלומיניום ברוך הבא כלב עגול מתכת שלט פח

ILS 0.67
במלאי

כמות

אלומיניום באיכות גבוהה : שלט זה הוא 12x12in, עשוי מאלומיניום יציב וחזק. התקנה קלה : כל השלטים מגיעים עם חורי הרכבה שאגמו מראש להתקנה קלה על עמדות עץ, גדרות קישור שרשרת, קירות חדר, מוטות ושערים. קישוט מעודן : יכול לשמש כסימן אזהרה, קישוט ביתי. זהו קישוט מהנה ומושך לבית, לבית הקפה, למטבח, למועדון, למשרד, לבר, למסעדה, במעונות, במערה או למוסך!. מתנה מושלמת : אתה יכול לתת אותה לחברים ולמשפחתך כאוסף או מתנה, זו מתנה מושלמת. אתה יכול לבחור את התבנית המועדפת עליך בחנות שלנו. שירות מתחשב : אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנו נשיב לך תוך 24 שעות ונתן לך פיתרון משביע רצון. אלומיניום באיכות גבוהה : שלט זה הוא 12x12in, עשוי מאלומיניום יציב וחזק. התקנה קלה : כל השלטים מגיעים עם חורי הרכבה שאגמו מראש להתקנה קלה על עמדות עץ, גדרות קישור שרשרת, קירות חדר, מוטות ושערים. קישוט מעודן : יכול לשמש כסימן אזהרה, קישוט ביתי. זהו קישוט מהנה ומושך לבית, לבית הקפה, למטבח, למועדון, למשרד, לבר, למסעדה, במעונות, במערה או למוסך!. מתנה מושלמת : אתה יכול לתת אותה לחברים ולמשפחתך כאוסף או מתנה, זו מתנה מושלמת. אתה יכול לבחור את התבנית המועדפת עליך בחנות שלנו. שירות מתחשב : אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנו נשיב לך תוך 24 שעות ונתן לך פיתרון משביע רצון. מפרט : מטריאלי : אלומיניום. אטום מים : yesdustrut : כמו שהתמונות המוצגות. איכות צבע עשירה אמיתית עבור תוסס ללא תחרות, רבייה צבעונית ואיכות תמונה מפורטת במיוחד. מקבל מתנה מושלמת : השלטים המצחיקים, הרטרו והאופנתיים האלה הם מתנה מושלמת להעניק כמעט לכל אירוע. זה מתאים לחדרי משחק, בתי קפה, מעונות, משפחות, חדרי ביליארד, מלונות, מועדונים ומקומות אחרים ליצירת אווירה פשוטה ומסוגננת. שלטי מתכת מקורה או חיצונית הם מתנות נהדרות לימי הולדת, יום האב, חג המולד של יום השנה, והפתעה לבנך, לבעלך או לאבא. לא, סימן זה אינו כולל ברגים, ציפורניים, דבקי קצף קשורים ואביזרים אחרים.

מאפיינים מוצהרים

Metarial:
Aluminum.
Waterproof:
Yes
Dustproof:
Yes
Easy Mounting:
Easy Mounting
Color:
As the pictures shown. True Rich Color quality for unmatched vibrancy, color reproduction and extremely detailed image quality.
Makes a Perfect Gift:
These funny, retro and fashionable signs are perfect gift to give for almost any occasion. It is suitable for game rooms, cafes, dormitories, families, billiards rooms, hotels, clubs and other places to create a simple and stylish atmosphere. Indoor or outdoor metal signs are great gifts for birthdays, father's day, anniversary Christmas, and a surprise for your son, husband or dad.
Notice:
This sign does not included screws, nails, zip ties foam adhesives and other accessories. :

ההצעות הטובות ביותר