0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
מס 0.00
סה"כ 0.00
חולצת טי בייסבול לגברים של Nolabel - 2 חבילות ראגלן שני טון כותנה תערת כותנה קרקעית ספורטיבית ספורטיבית פעילה ספורטיבית.

חולצת טי בייסבול לגברים של Nolabel - 2 חבילות ראגלן שני טון כותנה תערת כותנה קרקעית ספורטיבית ספורטיבית פעילה ספורטיבית.

ILS 24.95
במלאי

כמות

65% כותנה, 35% פוליאסטר. מְיוֹבָּא. משוך את הסגירה. שוטפים כמו צבעים במים קרים. לא להלבין. נופל יבש נמוך. איכות פרימיום-סגנון נוח, אופנתי וכל מטרה, חולצת טריקו בייסבול זו היא מצרך ארון בגדים חובה לגברים. טי קרוס צווארון מסוגנן זה, מיוצר עם בד תערובת כותנה נמתח רך, ירגיש נוח יותר וחלק על העור מאשר טיז בסיסי אחר. זה בכושר קל, רגוע ונושם, שנועד להתעדכן באורח החיים הפעיל שלך בבית. 2 במחיר של 1, ריבוי תפוס סביר זה עמיד ונועד להחזיק לך שנים רבות של בלאי קל או נמרץ. עיצוב אופנה של שרוול ארוך - קלאסי ומסוגנן, חולצות טי בסגנון בייסבול נועדו להיות מגניבות ומחמיאות לכל מי שיש לו סוג גוף. הכולל מחשוף צוות פתוח, שרוולי רגלן באורך ארוך, אורך ירך רגיל. זהו בסיסי חיוני שיש בארון שלך וזמין בתכנית צבע דו-גונית עם צבעים מוצקים רכים עם שרוולים צבעוניים בניגודיות וגימור צווארון. אתם בטוחים להיראות מדהימים בכל מקום שאתם הולכים בשני החפיסה הזו של טיז בייסבול ספורטיבי ונקי. סגנון רב -תכליתי - נראה טוב ללא מאמץ, לא משנה האירוע עם חולצת T של צוואר הצוות הזה. זה רב תכליתי ורבגוניות הופכים את זה לקל במיוחד לעצב כל מיני תלבושות שונות. זוג עם נעלי ספורט וג'ינס ג'ינס למראה ספורטיבי יומיומי. פנו אל החוף עם מכנסיים קצרים וסנדלים של מטען או לוח. לכו על איש מקצוע מזדמן חכם עם מכנסיים ומקטורן בלייזר. ללבוש את זה לאימון או לשחק ספורט. מהשכבה בבית ועד היציאה, החלק העליון הזה מתאים ללבוש בכל מקום. לכל אירוע - מושלם למגוון אירועים והגדרות, ניתן ללבוש חולצה זו לאירועים מזדמנים יומיומיים כמו ריצת סידורים, שכיבה סביב, בית ספר, ספורט, אימון, חדר כושר, כושר, אימונים, עסקים, טיולי סוף שבוע ובראנץ 'עם בראנץ' עם בראנץ ' חברים, ובאירועים מיוחדים יותר כמו לצאת לחופשה, מסיבות, חגים, קמפינג, נסיעות, הרפתקאות פנים וחוץ. מתאים לכל עונה, טי בייסבול עם שרוולי רגלן קלאסי זה הוא החולצה האחת שאתה צריך בארון שלך. גודל ושירות - ההתאמה רגועה ועם זאת מצוידת במתיחה. לגודל, בחר את הגודל הרגיל שלך להתאמה הנכונה. Nolabel מספקת את בגדי האופנה העירוניים האיכותיים לנשים וגברים. אנו מקווים שאתה אוהב את ההלבשה שלנו באותה מידה שאנחנו עושים, ואם יש לך שאלות או בעיות, אנא הודע לנו כדי שנוכל לעזור לך לפתור את זה.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר