0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
מס 0.00
סה"כ 0.00
וו של נירלייב לחג המולד וו, קולב זר מתכת, קולב דלת גן נשלף מתכוונן לקישוט פסטיבל פסטיבל פסטיבל המשרד של המסיבה של חג המולד.

וו של נירלייב לחג המולד וו, קולב זר מתכת, קולב דלת גן נשלף מתכוונן לקישוט פסטיבל פסטיבל פסטיבל המשרד של המסיבה של חג המולד.

ILS 10.30
במלאי

כמות

יציב : וו זרים מתכווננים יש משטח חלק ומתכת חזקה ועמידה, שקשה להתכופף. וו דלת הזר הכבד יכול להחזיק בקלות את הזר במקום. שמור מקום : לאחר הנחת ווים של זרי מתכת על הדלת, תוכלו לתלות כל מיני זרים יפים, רוב קישוטים לחג, בגדים, תיקים וכל צרכים יומיומיים אחרים. אתה יכול להשתמש בקולב דלת הזר כדי להציג זרי ליל כל הקדושים, זרי סתיו, זרי חג המולד ואפילו זרי אביב לפי הצורך. עם קולבי זר המתכת האלה, הבית שלך יהיה חגיגי יותר ויוסיף אווירה חגיגית דרך סוגים שונים של זרים. נוחות : קצה אחד של וו גרלנד תלוי על הדלת, והקצה השני משמש לתלות את הזר. קל לתלות ולהסיר את מחזיק הזר של ליל כל הקדושים ללא כלים. מתכוונן : שונה ממחזורי זר אחרים, וו זרי דלת משודרג זה משתמש בכפתורים מתכווננים. אתה יכול להתאים את הגובה לפי העדפתך. אתה יכול להסתגל בין 15 אינץ 'ל -24 אינץ' על ידי דחיפת קרקעית הדלת. תיאור : קולב הדלתות תואם את האווירה החגיגית והקישוטים. זה מתאים גם לתלות את הצרכים היומיומיים שלך, כובעים, מעילים, תיקים או אביזרים יומיים אחרים. קולב הזר בדלת לא רק מתאים לדלת הכניסה, אלא גם לדלת המוסך או לדלת המרתף. קולב הגרלנד התלוי על הדלת משמש לא רק לקישוטים חגיגיים וחג המולד, אלא גם מתאים מאוד לתליית כובעים, מעילים, תיקים או אביזרים יומיים אחרים. : הסתגל מגודל 15 אינץ 'ל -24 אינץ'. נוטש : 1. הגודל בהבדל בגודל 1-2 ס"מ הוא בטווח רגיל בגלל מדידה ידנית. (1 אינץ '= 2.54 ס"מ) 2. לצבע עשוי להיות מעט הבדל בגלל אורות, מסכים וכו '. אריזה כולל : 1 * וו זר.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר