0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
מס 0.00
סה"כ 0.00
3דייקס 3 הוביל אור אנימה כחול מגרש השדים רין דמות אקריליק הוביל לילה אור7 / 16 צבע בית תפאורה מנורת שולחן מתנה נוראגמי יצירתי אמנות אורות

3דייקס 3 הוביל אור אנימה כחול מגרש השדים רין דמות אקריליק הוביל לילה אור7 / 16 צבע בית תפאורה מנורת שולחן מתנה נוראגמי יצירתי אמנות אורות

ILS 3.33
במלאי

כמות

אפקט אשליה אופטית 3 ד : מנורת אשליה לד 3 ד זו היא שילוב של אמנות וטכנולוגיה היוצרת אשליה אופטית 3 ד ומשחקת טריקים בעיניים. מרחוק תראו את העיצוב, אבל כשאתם מתקרבים, אתם רואים יריעת זכוכית אקרילית דקה שהיא לגמרי flat.It של חייב לסנוור ולהרשים את האורחים שלך בזמן תמיד מאיר את חדר וחייכם. אינטליגנטי מרחוק מגע שליטה : אדום, ירוק, כחול, צהוב, ציאן, ורוד, לבן, צבע שינוי. ניתן לתקן שקופיות לד בצבע אחד או בשיפוע של 7/16 צבעים. האור הוא רך ולא מסנוור. מושלם עבור ילדים יצירתי 3 אור אופטי. יציאת כוח : תואם עם כל יציאת כוח כגון מחשב נייד, מחשב, כוח נייד, מתאם מתח, וכל מחבר אחר עם יו אס בי. אין מתאם הנדרש, בטוח מגע, לא התחממות יתר.אינו כולל תקע חשמל. לילה אור ישים תרחישים : אמא של יום, יום אב, חדר שינה, תינוק חדר, ברים, בתי קפה, בתי מלון, קולנוע, מועדונים, אוניברסיטה, מסעדה אווירה אור, חג המולד מתנות, מתנות יום הולדת, פרסום קידום מכירות, חג, אטרקציות תיירותיות וכו'. בדרך כלל לוקח בערך 8~15 ימים, ויש מעקב מידע לאורך מזורז חינם (לוגיסטיקה ספק : משלוח) בדרך כלל לוקח בערך 3~5 ימים, אשר הוא בטוח יותר ונוח יותר (ת כתובת משלוח הוא לא מקובל). פרטי מוצר : אור יצירתי חזותי 3 ד ' הוא אור אווירה אמנותי חדשני המתאים לכל אחד בכל גיל. מנורת הלילה 3 מתאימה מאוד לשימוש על שולחן הילדים, השולחן או השולחן ליד המיטה בחדר המשחקים או הילדים?החדר. אהיל 3 ד ' הוא קישוט מצוין לבתים בכל הגילאים ויכול לשמש גם כקישוט למסיבות לילדים ופעוטות. אוהב את מנורת הלילה של הילד הזה. ישים תרחישים : חדר שינה, תינוק חדר, בר, בית קפה, מלון, קולנוע, מועדון, אוניברסיטה, מסעדה אווירה אורות, חג המולד מתנות, מתנות יום הולדת, פרסום קידום מכירות מתנות, מתנות לחג, אטרקציות תיירותיות מתנות, וכו'. מפרט : צבע : אדום, ירוק, כחול, צהוב, ציאן, ורוד, לבן, שינוי צבע. ניתן לתקן צבע אחד או 7 או 16 שיפועי צבע. מצב מתג : מתג מגע / מתג שלט רחוק כוח : מתח 3 וולט : 5 וולט משקל : 300 גרם תיבת אריזה : 22 * 15 * 5.5 חומר : אקריליק, פלסטיק אספקת חשמל : כבל יו אס בי (כלול) או 3 סוללות א.א. (לא כלול) צריכת חשמל : 0.012 קילוואט.שעות / 24 שעות חיסכון באנרגיה. הוביל חיים : עד 10,000 שעות. החבילה כללה : בסיס שחור פי 1 עם כפתור עמעום מגע חכם בחזית שלט רחוק פי 1 פי 1 אקריליק שטוח לוח אור 3 פי 1 כבל מיקרו יו אס בי שחור פי 1 תזכורת מדריך למשתמש באנגלית : 1. לפני הכנסת לוח האקריליק לבסיס, הקפד להסיר את סרט המגן משני הצדדים ממשטח הלוח האקרילי השקוף במהלך השימוש הראשון. 2. אם יש עקבות על פני השטח, בבקשה לנקות את פני השטח של אקריליק לוח עם מטלית רכה. 3. אל תיגע במשטח הלוח האקרילי באצבעותיך, כדי למנוע מטביעות אצבעות להשפיע על אפקט ה-3 של הלוח.

מאפיינים מוצהרים

Color:
red, green, blue, yellow, cyan, pink, white, color change. One color or 7 or 16 color gradients can be fixed.
Switch mode:
touch switch/remote control switch
Power:
3W
Voltage:
5V
Weight:
300 grams
Packing box:
22 * 15 * 5.5cm
Material:
acrylic, plastic
Power supply:
USB cable (included) or 3 AA batteries (not included)
Power consumption:
0.012kW.H / 24 hours energy saving.
LED life:
up to 10,000 hours.
Package Included:
1x black base with smart touch dimming button on the front:
1x remote control:
1x acrylic flat 3D light board:
1x black Micro USB cable:
1x English user manual:
Reminder:
1. Before inserting the acrylic panel into the base, be sure to remove the protective film on both sides from the transparent acrylic panel surface during the first use.:
2. If there are traces on the surface, please clean the surface of the acrylic board with a soft cloth.:
3. Do not touch the surface of the acrylic panel with your fingers, so as to prevent fingerprints from affecting the 3D effect of the panel. :

ההצעות הטובות ביותר